Subject: FW: High-Level Workshop on “Improving the performance of the rail sector” at Palais des Nations, Geneva on 13 November 2024
From: "Janne Kendla" <[email-masked]>
To: "Sander Salmu kliima", "Ain Tatter kliima"
Cc: "Ahti Kuningas", "MKM info" <[email-masked]>,Jüri Seilenthal <[email-masked]>, "[email-masked]"
Date: Tue, 24 Sep 2024 12:32:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Head kolleegid,

Juhin tähelepanu, et UNECE-s toimub kõrgetasemeline arutelu “Improving the
performance of the rail sector” 13.11-15.11, Genfis.

Andke palun teada, kui pealinnast keegi selleks aruteluks Genfi tulemas
või nt Rail Balticuga seoses vajab miski eritähelepanu vms.

PS! UNECE suunas kirja algselt MKM-i.

Heade soovidega

Janne

Janne Kendla

DPR for WTO and Economic Affairs (WIPO, UNECE, UNCTAD)

+41 796130069

Permanent Representation of Estonia

Chemin du Petit-Saconnex 28A  | 1209 Geneva

From: Yana Brynkina <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, September 23, 2024 5:10 PM
To: Esindus Genfis üldaadress (e-mail) <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; MKM info
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Francesco Dionori
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: High-Level Workshop on “Improving the performance of the rail
sector” at Palais des Nations, Geneva on 13 November 2024

Dear Mr., Ms.,

Please find attached a letter from Mr. Dmitry Mariyasin, Deputy Executive
Secretary, Officer-in-Charge, Sustainable Transport Division UNECE, to
forward to your competent Ministry.

Best regards,

Yana Brynkina

UNECE -  Sustainable Transport Division
Palais des Nations
8-11 Avenue de la Paix
H building, WP.30
CH- 1211 Geneva 10
Tel: + 41 22 917 24 32
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]